Polityka jakości

Perfect sp. j. świadczy usługi w zakresie sprzedaży, instalowania i serwisu profesjonalnych systemów łączności radiowej.

Naszymi klientami są ci którzy na co dzień potrzebują sprawnej łączności: jednostki wojskowe, straże miejskie, straż pożarna, agencje ochrony, firmy przewozowe i budowlane, transport sanitarny, energetyka, leśnictwo, centra handlowe, straż przemysłowa.

Potrzeba oparcia się na trwałym i przyjaznym w obsłudze sprzęcie do łączności profesjonalnej skłoniła nas do współpracy jedynie z renomowanymi dostawcami sprzętu radiotelefonicznego, gwarantującymi wysoką jakość dostarczanych produktów.

Możliwości naszego serwisu pokrywają cały zakres prac potrzebnych na każdym etapie tworzenia
i utrzymania sieci łączności. Od precyzyjnych napraw i modernizacji elektronicznych, po prace montażowe w pojazdach, instalacje w obiektach budowlanych czy prace na obiektach wysokościowych.

Nasza oferta jest dostosowana do wymagań klientów, zarówno pod kątem doboru urządzeń jak i ceny.

Aby zagwarantować najwyższą jakość naszych usług wdrożyliśmy i stosujemy System Zarządzania Jakością, zgodny z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015 oraz publikacji AQAP 2110:2016.

Mając na uwadze zadowolenie naszych klientów staramy się świadczyć usługi i dostarczać wyroby najwyższej jakości. Oferujemy też kompleksowe wsparcie w całym cyklu życia tych wyrobów, poprzez wszechstronną pomoc techniczną, serwis dostarczanych urządzeń łączności radiowej
oraz części zamiennych. Naszym klientom gwarantujemy pomoc techniczną na etapach: sprzedaży, instalowania, modernizacji i serwisu.

Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia naszych usług oraz wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością poprzez realizację następujących celów:

• dostarczanie kompleksowych usług dostosowanych do wymagań klientów,
• utrzymywanie partnerskich relacji z naszymi Klientami i dostawcami,
• oferowanie naszym Klientom produktów i usług na najwyższym poziomie oraz wsparcia technicznego,
• doskonalenie jakości oferowanych usług,
• ciągłe podnoszenie kompetencji naszych pracowników,
• zwiększenie nacisku na wykrywanie uszkodzeń przed dostawą wyrobów do klientów.

Zobowiązujemy się do zapewnienia zasobów koniecznych do realizacji celów wynikających z polityki jakości oraz wspierania procesu doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością.

Wszyscy pracownicy zobowiązani są do zapoznania się z polityką jakości oraz do jej stosowania.

Warszawa dnia: 07.06.2018

Komentowanie jest wyłączone.